Svar från frågestunden!

Vad inspirerar dig?
Det som inspirerar mig just nu är många olika saker, kan vara kompisar musik och tex we <3 it :)

Vilka är dina drömskor?
Det här är mina drömskor!

Hur ser ditt drömbröllop ut?
Mitt drömbröllop är i en fin kyrka med stor vacker klännig och mina allra bästa vänner som brudtärnor. Det ska  vara mina närmaste vänner och familj som är bjudna men även min mans vänner och familj såklart! Festen efter är i en fin trädgård, alltså bröllop på sommaren. Det är fint dekorerat med blommor och ballonger (hihi)

En fin och enkel klänning som jag kan tänka mig ha på mitt bröllop



Hur ska en vän vara för att falla dig i smaken?
En vän ska vara snäll, omtänksam man ska kunna lita på personen. Jag har väl inga speciella krav på hur en vän ska vara men det här är nog det viktigaste. Kille eller tjej spelar ingen roll.

Och hur ska en kille vara?
Hmm.. Han ska vara ärlig, snäll och våga vara sig själv i alla lägen. Bry sig och visa det på ett bra sett. Det skadar ju inte om han är sjuksnygg heller ;)

Om jag säger ett lyckligt minne, vad skulle du berätta om då? :)
Då skulle jag helt klart berätta om förra sommarens Peace and Love! Det var hur kul som helst! Fick massa nya vänner, fick se bra artister och vara där med dom man gillar bäst! Hela upplevelsen var fantatisk känna av festivalstämmningen och kärleken! <3

Vilken är din favorit resa du gjort?
Min favorit resa var när jag i April åkte till Thailand och var där i en hel månad!  
Vilken är din favorit färg på strumpor?
På min själv så gillar jag mest vita och svarta men på killar är det roligare om dom har mönster och färger!

Vem litar du allra mest på?
Hmm.. Jag har inte bara en jag litar mest på men det är min pojkvän och mina två allra bästa vänner!

Hur kom du på ditt bloggnamn?
Haha det var så att jag hade noll idéer och tog mitt förnamn och fick lägga till ett extra "S" och sen första bokstaven i mitt efternamn.

Ser du fram emot att börja på gymnasiet?
Jag ser fram emot det hur mycket som helst! Har tröttnat på min skola jag går i ny och sr fam emot nya vänner och ny skola nya lärare och nya upplevelser.

Vart vill du bo när du flyttar hemifrån?
Om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog inte flytta långt ifrån där jag bor nu. Men i famtiden skulle jag vilja bo i Stockholm.

tycker du att balen är överskattad eller tycker du bara att det är roligt att alla ska ha så fina klänningar och perfekt hår och så? :)
Jag tycket hela grejen med en bal tillsammans med alla niorna på skolan är kul. Så man kan umgås allihopa och på ett sätt säga hejdå men ha kul men dans och mat tillsammans. Det där med kläder och att håret ska va fint tycket jag kan bli lite mycket. Men man behöver ju inte klä upp sig om man inte vill. En kul grej att klä upp sig :)

vad är det pinsammaste du har gjort?
Hahah, blir jobbigt att komma på någon av alla dom pinsamma saket jag gjort! haha men en sak var när jag ramlade i matsalen i skolan och fick mat över hela mig och håret och allt! Som tur är så skrattade jag och mina kompisar så det blev inte lika pinsamt! Jag sa att det var en present till en kompis som fyllde år den dagen att hon fick sig ett gott skratt av mig!

om du fick byta liv med någon i en dag, vilken skulle du välja?
Jag skulle nog vilja byta liv med modellen Adriana Lima.

om du fick byta namn, vilket skulle du välja?
Om jag skulle byta namn skulle det bli.. Anastasia. Tycker det är fint :)






Där fick ni svar på lite frågor från frågestunden! Kram

Postat av: Maja

Vilka är dina två bästa vänner. :D

2012-02-21 @ 20:49:54

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0