jobbigt läge..

Hatar verkligen när man gör någon ledsen fast det är för den personens bästa. Jag tycker man ska säga sanningen och inte bara spela med för det mår man själv inte bra av alls. Men det svåra är HUR man ska säga det.. Hur man ska formulera sig så att personen ska förstå och sammtidigt inte bli allt för ledsen. Det är det som är så sjukt svårt. Att jag Måste göra detta Igen känns inte bra alls, att behöva kanske förlora en vänskap.

Att behöva säga på något fint sätt att man inte har samma känslor för den personen som den har för dig.
Men för mig spelar det ingen roll hur mycket jag verkligen försöker, för allt går ändå inte bra.. Att veta att man kommer misslyckas innan man försökt. Inte den bästa känslan.
Jag vill inte förlora dig som vän. Det vill jag inte..


Vet inte om Du kommer läsa detta men jag behövde bara skriva av mig lite


Postat av: lisa

2011-12-29 @ 20:12:14
URL: http://lisaforsgren.devote.se
Postat av: L

!<3

2011-12-29 @ 22:00:33

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0