Morbror och bröllop!

Ja rubriken säger helt enkelt det jag tänkte skriva om i det här inlägget! :)

Jusst nu är jag hos min morbror och ska sova här nu inatt för att åka med han ( med familj) Till bröllopet vi ska på imorgon! Jag åker med dom för att jag inte får plats i bilen ;) Känner inte för att sitta på taket! :O

Idag har jag inte gjort mycket packat in saker i husvagnen sen bara gjort ingenting eftersom det började regna hade tänkt lägga mig på gräset och sola lite men nej så blev det inte!

Nu sitter jag och pratar med lita friends och det har tagit 50 minuter att skriva detta inlägg! Haha XD

Pussar! <3

Postat av: isabellee

Nu är vinnarna av dagens blogg utsedda! Kolla in på bloggen och se om det blev just du ;)



Roligt att du var med och jag hoppas att du är med på mina kommande tävlingar också! :)

2011-08-05 @ 21:44:55
URL: http://lakoti.blogg.se/

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0