Massa random bilder bara för jag kände för det och lite text!


Hejsan tänkte uppdatera er lite! Igår så var jag i Mora på en årlig släkt/kusin/tremännig träff! Det var så kul att få träffa alla och mest (förlåt ni andra) min kusin Linn! Vi är verkligen bäststa kompisar som inte behöver prata varje dag utan att det märks verkligen när vi träffas :) Och alla fina minnen vi har tillsammans! Hon visade mig massa gamla bilder på oss och man ser hur mycket jag har ändrats sen i 6:an! heelt sjukt! Får se om några bilder kanske kommer upp! Om jag vågar visa dom ;)

Sen idag har mamma hjälp mig att packa inför fjällvandringen jag ska på imorgon och vara där fyra dagar. Så ingen uppdatering, fast det är ju inget ovanligt på denna bloggen!

Nu ska jag fixa lite inlägg tills imorgon och kanske till fler dagar i veckan, hare gött Pussar







:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0