Tjoho!

Hejsan! <3


Idag har dagen varit ganska okej. Musikalen slutade vid 12.00 sen tog jag kvart i 13 bussen för jag gick med Elin från musikalen på stan lite. Sen när jag va hemma så hade pappa inte lämnat någon nyckel så jag kom inte in! Blev lite irreterad så jag ringde Uffe (min plastpappa) så han fick hämta mig och skjutsa hem mig till mamma ;)
Sen jag jobbat No.

Och imorgon blir det föreställning för allas föreldrar och allmänheten. Har inte varit de minsta nervös men kommer säkert bli det bara för att männinskor man känner kommer att kolla.
Och efter det blir det att åka och äta pizza med Musikal-tjejerna sen blir det att åka till Elin och Josse och ha Myskväll ;)

Puss&Kram



:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0