heej!

Nu bloggar jag lite igen... Det var inte igår jag gjorde det :P
Vet inte varför jag slutade skriva, men nu har jag inte riktigt tid och så så jag tror jag kommer sluta helt. Alltså ta bort bloggen men jag vet inte vi får se hur jag gör.


Jusst nu så är jag barnvakt åt min yngre bror Emil och han berättar vad han önskar sig i julklapp :)
Kommer ihåg själv när man va liten och kryssade i BR katalogen. Haha det är minnen det. Längtar faktiskt till julen det är så mysigt tycker jag att få vara med familjen och ge bort men även få julklappar.
Vem gillar inte julklapppar? ;)

Nu ska jag nog se om min bror snart vill lägga sig så jag kan lägga mig ;) Ska nämligen upp med hunden vid 07.00 när hon brukar väcka mamma men hon är i Ullared så då får jag gå upp... Inget jag längtar efter direkt.
Sen imorgon blir det att åka hem till min söta vän Julia och sen iväg på dans. Får se om det blir att sova över med julia men vi får se hur det blir.


Un beso, Louise (en puss på spanska)


Postat av: Julia

Sluta inte blogga! :P <3

2010-11-13 @ 11:15:45
Postat av: Jag

vi får se! <33

2010-11-13 @ 17:49:01

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0