heej :)

Hello! :)
Nu va det ett tag sedan jag skrev men datorn hemma hos mamma är trasig så jag kan inte använda den.
Idag har jag inte gjort så mycket alls, bara varit hemma och slappat ;)
Det kan vara rätt skönt det också.

I morgon blir det att åka till kyrkan i stan med Elin. Vi ska på konfan. Äntligen kör det igång! Jag har väntat suupppeeerrr länge på att det ska börja och nu ÄNTLIGEN! Mina kompisar som går i en annan konfa grupp har börjat för flera veckor sedan.

Nu ska jag packa upp lite saker det är ju första advent imorgon.

Puss & Kram


Postat av: elin

svar: Helt klart :D

Haha, jag kommer då inte kunna låta blir åh skratt när vi tträffas ;) <3

2010-11-28 @ 19:56:35
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0