The stuido

hejhej
Tänkte bara berätta att igår var jag och min familj på The studio i Västerås. Där får man vara en model för en dag. Först blev vi sminkade sen styla dom håret sen fick vi gå in i studion! Det var jätte roligt och jag skulle lugnt kunna göra det igen! Men har inte hunnit få över bilderna på datorn än men det kommer!

Och idag har jag varit med Elin. Hon och hennes hund Nova kom hit och lekte med Zelma (min hund).Asså Nova lekte med Zelma ;) Det var jätte kul att se dom leka för Nova var så mycket mer hyper och mycket snabbare!
Sen gick vi till Elin och spela lite spel. Tack för dagen Elin!! <33



Postat av: Anonym

ja hon är den sötaaste hunden jag träffat ,och jag har känner många hundar:D

2010-07-27 @ 11:44:42

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0