Skola :(

idag var det skola igen :(
På morgon hade vi mentors grupp sen musik sen idrott. Vi hade skridskor men det gick väll sådär för mej :/ är inte så  bra på det men det var fett kul att spela bandy med Linnea J , Linnea M,Josefine,Elin, Emma S, Emma L och Oliver. Jag va bäste eller hur ?! ;)
Sen engelska, mat sen No. Vi fick tillbaka proven som vi gjorde i fredags .... Men jag fick G iaf och det va väll bra för jag plugga inte så mkt till det provet .. :P Sen gick jag och Elin till B3 där vi skulle ha läsning i 55 min! (elevens val) Sen tog jag bussen hem :)

 Och nu sitter jag här och funderar på om jah ska träna på spanska läxan... Men jag vet inte om jag orkar :P



Hoppas alla har haft en bra dag!
Ps Tack för dagen/kvällen igår Julia ! <3 Bäst humor har vi :D <333

Postat av: L

vilken söt blogg =)

Kram

2010-01-25 @ 22:16:08
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0