Musik ♥

Heej !
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik .Brook Hogan på högsta volym! ;)
Ska ringa Julia snart  och kolla när jag kan komma över till henne :)

Blä Blä och åter blää ! Det är skola i morgon och vi ska åka skridskor... Asså jag gillar att åka men inte på skolan vet inte varför men det  är bara inte kul. Men jag lägtar till i Februari då jag äntligen ska börja åka lite med Kristoffer, Alexander, Patrik och pappa :D ( det är mina kusiner och min farbror)  Det är  super kul!! Fast dom skrattar när jag står sitt och ramlar på rumpan !;) men det är inte mitt fel det är isen som är hal!! ;D



Musik <3


Postat av: elin sundgren

tack så mycket!! <3

2010-01-24 @ 17:24:26
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0