Måndag 11/1-10

Idag va det skola..
På morgonen kom bussen typ 15 min sent så jag blev sen till skolan! :( inte så bra kankse
Så vi började med mentorsgrupp sen musik sen hade vi idrott fast vi va inne och H3 ohc kolla på några konstiga filmer (en bra idrottslektion tycker jag ;))Sen hade vi engelska och då hade vi en vikarie så då kollade vi oxå på film "the lion king" så  vi allså lejon kungen på engelska (tror alla fatta det men ändå :P)
Sen mat sen fysik efter det slutade vi.
Ja Elin och Josefine orkade inte vänta på halv bussen så då tog vi Vika bussen.
Nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att farmor och farfar ska komma sen blir det väll att åka hem till min mor.

Skriver snart igen ;D Kram  ♥

Postat av: Saadet

Najs blogg du har=) ska vi följas på bloglovin? det skulle vara roligt.... puss&Kram=) ha en trevlig dag!

2010-01-11 @ 21:56:10
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tråkigt att du blev sen :S

2010-01-12 @ 10:55:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0