Löördag :D

Idag har det varit en mysig dag för lilla mej! :D
Först Så blev jag väckt av världen gulligaste lilla syster som knacka på dörren och ropa Liz Liz !(louise,louise)
och drog av mej täcket  och ville att jag skulle bära ner henne :)
Sen åkte jag och pappa mer på Preem och satt i resturagen med Tommy å CO ;) Dom blev så glada när dom såg att Chefen ,jag!   (fattar inte varför dom kallar mej det men aja) var fett trött så dom passa på att retas med mej!
Sen ringde mamma och sa att hon hade hittat slalompjäxor (stavning) till mej så jag åkte till lugnet och prova så nu har jag äntligen slalom grejer!!!
Sen åkte jag och pappa till Hälsinggårdsbryorna och åkte skridskor på Runn! Det var jätte mysigt så jag fick vi  far och dotter tid :) I like !!! <33




Hoppas ni har en bra helg Puss ♥

Postat av: elin sundgren

men vad bra :D

då kanske vi kan åka slalom nån dag ?

kraam! <3

2010-01-23 @ 18:35:35
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar till Min elin: Ja det skulle vara jätte skojjigt! :D

2010-01-23 @ 21:29:24
URL: http://louissew.blogg.se/

:


Namn:
Kommer du tillbaka? ♥

E-postadress: (visas bara för mej ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0